INFO & FAQ: COVID-19 X SAABYS

På baggrund af regeringens og sundhedsmyndighedernes restriktioner ifm. COVID-19, har vi samlet en oversigt over vores forskellige tiltag samt generelt nyttig information.

Ydermere har vi også forsøgt at lave en liste med de mest stillede spørgsmål samt svarene dertil.

Butikken er midlertidigt lukket til og med d. 7. februar 2021.

Vi kan i perioden altid kontaktes på mail web@saabys.dk.

Vi forlænger vores byttefrist tilsvarende og sideløbende med nedlukningen således at gaver med byttemærke dateret efter d. 17/11-20 byttes indtil 30 dage efter åbningsdagen.

OBS: Vi tager forbehold for ombytning af gaver som er købt hos vores kollegaer, da det kræver at de også har valgt at forlænge deres byttefrist tilsvarende.


FAQ

Jeg har fået en gave som jeg ikke kan bytte pga. nedlukningen og byttefristen udløber mens i er lukket ned. Hvad gør jeg?

Svar: ALLE gaver med byttemærke dateret fra og med d. 17/11-20  vil vi forlænge byttefristen med 30 dage fra den dag vi åbner igen.


Jeg har fået en gave som jeg gerne vil bytte. Kan jeg finde noget på jeres webshop og så komme ned til butikken og bytte det?

Svar: Nej, desværre må vi ikke foretage ombytninger i butikken før vi har åbnet op igen. Vi forlænger byttefristen så der er 30 dages byttefrist fra den dag vi åbner op igen.

 

Jeg har bestilt en vare hos jer. Må jeg komme forbi og hente den?

Svar: Hvis varen er bestilt og ER BETALT på forhånd må vi gerne udlevere den til dig i butikken. Kontakt os på mail web@saabys.dk for nærmere aftale.

 

Jeg har en reparation hos jer som er færdig. Må jeg komme og hente den i butikken?

Svar: Reparationer fra værkstedet må gerne udleveres. Kontakt os på mail web@saabys.dk for nærmere aftale.

 

Jeg skal bruge en gave men i har lukket. Kan jeg købe den på jeres webshop?

Svar: Ja, du kan altid handle på vores webshop. Vi tilbyder fri fragt ved køb på min. kr. 495.- Fragt med PostNord koster kr 39.- Derudover tilbyder vi levering til døren for 20 kr. ved køb på min. kr. 350.- i en radius af 10 km. fra butikken.

 

Kan jeg bestille noget på jeres webshop og afhente det i butikken?

Svar: Desværre har vi måtte lukke for lokal afhentning i nedlukningsperiode da vi ikke er i butikken på faste tidspunkter og denne service derfor ikke er så fleksibel som den bør være. Som alternativ kan vi tilbyde lokal levering, hvor vi kommer til dig med varerne. Lokal levering er en mulighed ved køb på min. kr. 350.- og koster 20 kr. Varer købt med lokal levering vil blive leveret senest indenfor 1-2 hverdage.